Yo tengo reservada la consola pelada en Amazon, pero preferiría ese pack con Assassins... Pero por otro lado si cancelo la reserva y luego de ese pack no hay stock... ¡Qué dilema!!!!!
Yo tengo reservada la consola pelada en Amazon, pero preferiría ese pack con Assassins... Pero por otro lado si cancelo la reserva y luego de ese pack no hay stock... ¡Qué dilema!!!!!
Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie
Una pregunta para neófitos en el tema los juegos que salgan más adelante podrán tener 1080p y 60fps sin problemas por saber optimizar más los juegos y por la experiencia con el hardware, o al mejorar cada vez más los gráficos, efectos de luz etc (vamos, tipo resistance 1 comparado con uncharted 3 xD) va a ser aun más dificil alcanzar esos 1080p 60fps, gracias!!
En las que no pone nada de framerates que quiere decir ?
Pues se supone que conforme se asiente la consola los desarrolladores sabran optimizar mejor los recursos y deberian ser capaces de llegar a esos valores sin problemas, por mucho que graficamente se "complique" la cosa.
Tu mismo has nombrado el Uncharted 3 respecto al Resistance. Pero no hace falta ni salirse de la saga Uncharted. El Uncharted 3 es mucho mas complejo, pero tambien mas estable que el 1. Por lo tanto, es cosa de los desarrolladores, que tienen que hacer los deberes...
Pues que no se sabe aun o que no hay un valor estable asegurado...
No habrá información de ellos todavía
- voy sobreviviendo señor chang..........voy sobreviviendo - Pierce brosnan, Muere otro dia.
De todos modos teníamos una arquitectura bastante compleja y herramientas poco desarrolladas.
Ahora tenemos una arquitectura mucho más conocida con herramientas mucho más pulidas. Creo que no habrá el salto tan brutal de principio a final de generación. El salto estará ya en la segunda hornada porque los primeros no son para echar cohetes.
La cosa es que las compañías normalmente prefieren meter más carga gráfica y sacrificar los fps. Pero eso ya dependerá de cada juego.
Spoiler:
Ya esta disponible en España el pack de la ps4 + juego killzone, al menos desde hoy en amazon.es se puede ya comprar en preventa.
Ahora mismo esta a 445,49
PlayStation 4 - Consola 500 GB + Killzone: Shadow Fall
Aunque pone fecha de salida tb el 29, la acabo de comprar en pre venta y me sale fecha de recibirla el 4-5 de diciembre, no se porque no me la envían para recibirla el mismo día de salida.
Entonces nadie se va a comprar el pack que creo que lo an retrasao para el 15 de diciembre? que es este
Yo me lo estoy pensando porque te ahorras 100Euros pero estoy desesperao.. jaja tengo muchas ganas de la ps4 ;)
Este pack era el de 500 euros, no?
Pues creo que igual cae este. Con el 5 % de la fnac sería 475 euros lo cual me parece un precio muy bueno.
Y al no tener el ansia viva.
Spoiler:
Lo pregunto porque en reddit he visto ya muchos americanos que lo han comprado en tiendas "normales" y lo tienen.
50.000 thousand people used to live here, now it´s a ghost town.
"Our so called leaders prostitution ush to the west, destroyed our culture, our economy, our honor"
No sabía que había colores. Se sale en azul.
Creo que también hay en rojo.
Puedes verlo en Amazon
http://www.amazon.es/Sony-Mando-Dual...ords=mando+ps4
Hasta el 29 de Noviembre pone que nada.
50.000 thousand people used to live here, now it´s a ghost town.
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¿Y cual es el sentido de este pack? Yo tengo la consola reservada en Amazon a 378 euros, si este pack vale 445 euros el juego se queda en 63 euros... Pero suelto lo venden por 61 euros...
Vamos que no le veo el sentido, al menos al precio de reserva de la consola suelta que tengo ahora...
Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie
Se que este post os va a gustar a mas de uno!!!!! Disfrutarlo.................
Las entrañas de Playstation 4, primeras fotos y vídeo del despiece
TOKYO — Inside Sony headquarters, at the heart of Tokyo’s Shinagawa district, Yasuhiro Ootori is about to reveal something that almost no one outside the Japanese tech giant has ever seen: the inside of a PlayStation 4.
It’s the middle of October, four weeks before the new game console is due to reach stores in the U.S. and Canada, and Ootori — director of the mechanical engineering team in charge of the PS4 — is surrounded by a phalanx of other Sony engineers, several PR handlers, two journalists, and six guys set to capture the moment on video. Not to mention the interpreter who will instantly translate his commentary into English.
The video producer slaps his hands in front of the two cameras — an imitation of an old movie clapboard — and the Sony man spends the next hour and half taking the console apart, piece by sacred piece. He even wears white gloves. It’s the world’s first PlayStation 4 teardown.
What we see is a hardware architecture that’s both simple and powerful. With longtime game designer Mark Cerny leading the way, lending his software-minded expertise to Ootori and the rest of the hardware engineering team, Sony abandoned the overly complex Cell microprocessor that drove the PlayStation 3, building the PS4 around an “x86″ chip similar to the processors that have driven most of our personal computers for the last three decades. The idea was to make it that much easier for developers to build games for the new console, to create the things that will ultimately capture our attention.
“We ended up with a platform that was more appropriately targeted at the game — which is kind of the point — and less about designing a hardware platform in a vacuum,” says Chris Zimmerman, the co-founder and director of development at Sucker Punch Productions, a game designer owned by Sony that is currently building a title InFAMOUS: Second Son for the new console.
“Things have gotten a little more standard, in layman’s terms. The Sony hardware, historically, has been very quirky. If you were willing to put the effort in to take advantage of those quirks, you could do some incredible things, but there was a lot of effort involved to just get to the point of getting everything running. That’s less the case with this [console] generation.”
That said, the PS4 still goes beyond the average PC, combining a CPU, the central brain of any computer, with a GPU, which is typically used to render graphics. The result is a processor that can juggle those two roles with unusual efficiency, as it taps into 8GB of GDDR5 memory — 16 times what you got with the PS3. What this ultimately gives you, Cerny explains, are “richer” game worlds. In other words, if you enter a virtual city during a PS4 game, “everyone looks different — finally.”
Zimmermann says much the same thing. “There is more fine detail on everything on the screen, but for us, the real changes are more qualitative,” he explains, explaining that the console has allowed games to offer, among other things, a more realistic lighting model. “Things we couldn’t do before — like wet streets — we can now do an exceptional job on.”
It should be noted that many high-end PC gaming rigs provide much the same horsepower as the PS4, but the console certainly exceeds what you get in the new world of mobile games, and it offers one thing you don’t get from a PC: the enormous game machine that is Sony, which owns a wide array of well-known game design houses, including Sucker Punch. It’s these design houses that will ultimately show the worth of the PS4. “It’s not the box that counts as much as the games,” says Harold Goldberg, a game pundit and author of the book All Your Base Are Belong to Us: How 50 Years of Videogames Conquered Pop Culture.
In the photos above, you’ll also notice the power adapter tucked inside the console — which means the PS4 won’t clutter your living room with an external power brick — and you’ll find all the other hardware essential to any modern console, from Wi-Fi and Bluetooth antennas to an optical drive that reads DVDs and Blu-ray discs. It’s a tight fit for all this hardware inside the rather slim PS4, but the console was carefully designed to efficiently move heat out of the enclosure, using two heat pipes and a specially designed centrifugal fan.
What the console doesn’t give you is hardware that can play PS3 games. But you can’t have everything.
All photos: Ariel Zambelich/WIRED
http://www.wired.com/gamelife/2013/11/ps4-gallery/
retrasmisión en directo.
http://www.twitch.tv/officiel_jvcom
yo espero que ese ventilador en forma de extractor de cocina haga bien su trabajo porque si nooooo.....
- voy sobreviviendo señor chang..........voy sobreviviendo - Pierce brosnan, Muere otro dia.
Alguien quiere una!!!!!! tengo muchas...................
Muy bueno!!!!!!
Spoiler: