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Tema: No Man's Sky

  1. #601
    Trepamuros Avatar de Devil16
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Me están dando ganas de desempolvar mi juego

  2. #602
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Yo si lo voy a desempolvar cuando saquen la actualización, de hecho voy a empezar otra vez de cero...

    Es un juego que me relaja y me desestresa...
    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  3. #603
    sabio Avatar de Dr. Malcolm
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Nuevas características:


    Multijugador

    Haz equipo con un pequeño grupo de amigos y explora el universo juntos, o únete a viajeros aleatorios.
    Puedes ayudar a tus amigos a permanecer con vida, o cazarlos para sobrevivir.
    Pequeños refugios o complejas colonias pueden ser construidas en equipo y compartidas con todos los jugadores.
    Lucha como un pirata o como piloto de épicas batallas espaciales con amigos y enemigos.
    Conduce exocrafts a través de extraños terrenos alienígenas, creando circuitos y caminos que compartir online.
    La personalización de personaje te permite modificar tu apariencia.


    Mejora visual

    Es juego es enteramente funcional en tercera o primera persona, tanto a pie como en naves.
    Añadidos anillos planetarios y mejoras visuales en el espacio para hacerlo más hermoso que nunca.
    Dramáticamente mejorada generación de terreno planetario, texturas, agua y nubes.
    Significativo aumento del detalle en naves, NPCs y edificios.


    Construcción de bases sin límites

    Las bases ahora se pueden construir en cualquier punto del planeta.
    Aumento de complejidad y límite de tamaño.
    Cientos de nuevas partes para la base.
    Puedes poseer varias bases.


    Comanda fragatas

    Agrupa y mejora una flota de fragatas y comándalas desde el puente de tu carguero.
    Envía tu flota al universo, o despliégala para ayudarte en la exploración de un sistema específico.
    Mejoras en la construcción de la base en el carguero te permiten personalizar de verdad tu nave capital.
    Invita a bordo a tus amigos y realiza misiones multijugador desde la Estación de Comisión Galáctica en tu puente.



    NMS continuará su desarrollo.
    TheMadHatter ha agradecido esto.
    Sufro de un deplorable exceso de personalidad. :(


    METAL GEAR LIQUID - A NOVEL BASED ON A HIDEO KOJIMA GAME---[Ver más]

  4. #604
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Ya se puede descargar la megaactualización con el multijugador en PS4.

    10 GB....

    EDITO: Disponible también en Steam. En GoG, como siempre, los últimos...
    Última edición por Liberty; 24/07/2018 a las 22:13
    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  5. #605
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Aquí los detalles oficiales:



    Patch notes

    Third Person

    • Third person camera for walking, jetpacking, swimming and in-ship flight
    • New player models
    • Completely reworked animation system
    • New animations for players, as well as NPCs and creatures
    • System and animations for gestures
    • Character customisation
    • Player character turns to look at points of interest
    • New get in / out of vehicle effect
    • Interactions show the player character where appropriate
    • Warping in ship is in third person
    • Resized various deployable tech to better fit third person mode

    Missions

    • Real time missions
    • Scheduled missions
    • Multiplayer missions
    • Completely overhauled tutorial
    • New mission types – photography, feeding, freighter combat, archaeology, and specialised hunting missions
    • Guild envoy missions

    Bases

    • Bases can be built anywhere
    • Players can own multiple bases
    • Hundreds of new base parts
    • Increased base complexity / size limits
    • Joint base building
    • Improved teleporting and selection between teleport destinations
    • Improved terrain editor modes and options to be more intuitive
    • Toned down saturation intensity of palette choices for colouring base building parts
    • Base terrain editing now stops when you hit the limit rather than overwriting old edits
    • Bases can now be deleted
    • Improved system for placing base building parts
    • Increased base building radius and made it expandable
    • Disabled base auto uploading, and added manual controls
    • Enabled downloading more than one external base from other players

    Freighters

    • Frigate fleets feature – including missions, upgrade system, system combat and exploration assistance
    • Overhauled base building inside player freighters
    • Reworked and added procedural textures to freighter bridge hologram planet
    • Redesigned path from freighter hangar to bridge
    • Improved speed of airlock doors opening on freighters

    Crafting and Resources

    • Reworked and rebalanced all core substances and resources
    • Deployable tech can now be picked up
    • Added refiner based crafting system
    • Added Craftable ammunition
    • Improved damage falloff on mining beam

    UI / UX

    • Additional markers visible in analysis visor
    • Points of interest can be tagged from analysis visor
    • Latitude / longitude displayed on analysis visor
    • Improved HUD layout
    • HUD lines dynamically hidden with the corresponding UI elements
    • Improved notification layout
    • Improved build menu
    • Improved quick menu
    • Inventory stack splitting
    • New repair interface
    • All player owned ships can now be summoned
    • Added system for repairing damaged inventory slots
    • Backpack showing in your inventory will now match customised character backpack
    • Backpack bars display hazard protection and life support
    • In-ship map now highlights enemies
    • Improved docking indicators when flying
    • Completely reworked shop UI
    • Nanites no longer take up inventory slots
    • Scanning ships shows their slot count
    • Save slots are now sorted by timestamp
    • Galaxy map can show multiple markers for each system
    • Added dynamic suit protection inventory icon
    • Inventory full notifications now take into account cargo slots
    • Fixed camera voxel to star voxel in Galactic map
    • Can pin base building recipes on the HUD
    • Added danger icons to tentacle plants
    • Improved tech and product pinning, with more detailed guides to obtaining the build requirements
    • Improved compass
    • Improved HUD marker icons for objects of interest
    • Added multiplayer text chat on PC

    Graphics and Planet Generation

    • Improved fog and increased draw distance
    • New terrain generation system for improved navigability and more varied earth-like and alien landscapes
    • Reduced situations where cave props can be spawned above ground
    • Improved particle systems fading out over distance
    • Added support for extremely large biome props
    • Improved and increased variety of clouds and cloud shadows seen from space
    • Improved planet surface rendering from space
    • Improved terrain lods and visuals when flying in from space
    • Improved colour selection during planet generation
    • Improved sky and fog colour selection
    • Tightened triplanar texture blend areas
    • New colour mapping system to create more varied and atmospheric visuals
    • Improved tree density
    • Tree size variation
    • Added empty systems, with no current inhabitants
    • Added abandoned systems, with derelict space stations
    • Improved storm visuals
    • Improved textures for ship, NPCs, and buildings
    • Added planetary ring system
    • Increased asteroids density in space
    • Improved space visuals
    • Added support for larger bodies of water
    • Character shadows for first person gameplay
    • Adjusted TAA settings to reduce shadow blurring on terrain
    • Added particle effect when flying above water
    • Splash particle effects
    • Inventory and pause menu now uses depth of field to blur in-game camera
    • Balanced intensity of lights in the Atlas station
    • Updated model of hologram backpack in suit upgrade chamber
    • Improved water surface and foam shaders
    • Improved water reflections to better match terrain
    • Improved imposter visuals and lighting to better match nearby objects
    • Switched object and terrain fading to use Blue Noise to give smoother transitions
    • Improved compression on some textures generated in-game
    • Improved terrain texture blending and selection
    • Improved sand and cave colour selection
    • Improved beach blending and visuals
    • Brightened cave interiors, especially at night
    • Improved storm effect fading as you enter buildings
    • Added gun model for ships
    • New high quality tree models and textures
    • Fixed an issue with landing pad UVs
    • Improved drone, quad and walker models
    • New drone texture effects
    • Added more varied underwater and underground objects
    • Improved appearance of Gravitino Balls
    • Major improvements to biome object placement
    • Improved crystal placement
    • Improved marker distances for gameplay props
    • Added terrain objects which cannot be destroyed by player ships
    • Improved colours, brightness, saturation of creature textures
    • Tweaked rock textures
    • Improved scale of underground objects
    • Tweaked poison blob particle effects
    • Improved cave biome glowing plant lights
    • Optimised cave biome prop performance
    • Improved bushes and underwater plants
    • Improved asteroid texture balance
    • Improved abandoned slimey diffuse colours
    • Improved under-foot dust effects
    • Improved heavy air in caves
    • Improved scale of gameplay plants
    • Improved toxic grass diffuse texture
    • Tweaked mountain fragments on certain biomes
    • Improved vertex displacement on flags to make them wave nicer
    • Improved smoke and damage effects on ships and distress beacons
    • Modified frequency of wordstones, crates, underground props and damaged machinery
    • Improved rare gem collection effect
    • Improved ship trail effects
    • New engine effect for ships

    Space Stations and Buildings

    • Overhauled space station interior
    • New space station marketplace
    • New style for stairs in space station
    • Redesigned look of teleporter in space station
    • Added variation to building interior layouts and props
    • Added a small ramp to the drop pod for easier access
    • Improved building frequency
    • Added LOD system for base building parts to increase draw distances and complexities

    Exploration, Fauna and Flora

    • New underground ruins building type
    • Buried technology modules and blueprint analysis
    • Overhauled signal booster and navigation data input
    • Procedurally generated technology
    • Procedurally generated products
    • Improved creature pathfinding
    • Improved creature response to feeding
    • Herd behaviour for creatures
    • Improved scales and maximum sizes of creatures
    • Improved sentinel drone behaviour, proximity indicator and escape gameplay
    • Improved matching of creature body parts to their role
    • Coprite improvements
    • New hazardous fauna
    • New hazardous flora
    • Improved scan ranges for biome specific plants
    • Added new armoured drone type
    • Must use the terrain editor to mine resource deposits
    • Improved Colossus speed and fuel tanks / consumption
    • Different ship classes use different amounts of launch fuel
    • New name generation system for planets / ships / weapons / creatures
    • Increased variety in creature descriptions
    • Nada + Polo’s tasks are now tracked in the Mission Log
    • Fancier descriptions for planetary weather conditions
    • Changed starting Exosuit inventory size
    • Increased the number of Exosuit cargo slots available to purchase
    • Increased crafted item stack size in the Exosuit to 5

    Controls and Combat

    • Climbing traversal more challenging and rewarding
    • Added ability to slide down cliffs
    • Player movement is more dynamic
    • Air resistance simulation for jetpack navigation
    • Multi-tool manual holstering / unholstering
    • Ship weapons can be used against ground targets
    • Splash damage added to ship weapons when used against ground targets
    • Improved low level flight, with destruction of terrain objects with which you collide
    • Fixed jitter on physics debris pieces
    • Stopped player colliding with tiny rocks on scorched biomes
    • Crit points on sentinel drones and quads
    • Combat scope module for the Multi-Tool
    • Personal forcefield module for the Multi-Tool
    • New grenade types
    • Improved weapon alternative mode, also with better HUD display
    • Sentinel drones can repair quads and walkers in battle
    • Improved sentinel quadruped behaviour, pouncing, evade
    • Improved walker behaviour with different attack modes
    • Extra armour plating added to sentinels arriving in combat
    • Fixed placement of off-planet markers and improved pulse drive flight towards marked destinations

    Audio

    • Updated creature vocals
    • New third person foley for player and NPCs
    • Additional loading music and a new track when starting normal mode
    • Revised ship engine sounds
    • Added low flying ship sounds
    • Revised underwater sounds
    • Improved combat audio and overhauled Quad and Walker audio
    • New NPC vocals
    • New Frigate audio

    Stability / Balancing / Fixes

    • Fixed a number of issues with atmospherics and water rendering on the horizon
    • Fixed text clipping issues in some languages
    • Fixed certain cases where opening the settings menu silently changed resolution
    • Fixes for several uncommon out of memory crashes
    • Fixed transition between lighting when flying to space
    • Fixed and improved a number of situations for flattening terrain around buildings
    • Fixed cases where terrain tiles could be missing or slow to appear while flying around or into planet
    • Fixed crashed freighters having underground treasure too low to mine down to
    • Prevented dead planets ever having atmospheres
    • Prevented some story-critical buildings being placed underwater
    • Fixed lighting issues with double sided leaf shaders
    • Fixed repetitive tiling textures on some foliage leaves
    • Fixed issues with loading some particularly large saves
    • Fix for superconductive lock bug
    • Voice chat quality and reliability improvements
    • Fixed scan events for players who have managed to go off-grid
    • Fix for edited terrain regions repeatedly regenerating themselves unnecessarily
    • Fixed rocks showing up as the wrong colour on frozen biomes
    • Fix occasional hang in asynchronous IO
    • Fixes for non-instance LODs
    • Added geometry streaming system
    • Made numerous memory savings to improve overall stability
    • Made the damaged machinery turn off the sparks and smoke effect when you have finished the interaction
    • Rebalanced AI ship damage
    • Balanced ship to ground target damage
    • High performance(1440p) and High Quality(2160p) rendering modes added for Xbox One X
    • Made numerous grass and foliage rendering optimisations
    • Optimised per-frame renderer memory usage
    • Optimised various engine components using async compute
    • Various optimisations
    • Various miscellaneous bug fixes


    Liberty y Dr. Malcolm han agradecido esto.

  6. #606
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  7. #607
    I'm watching! Avatar de joyla
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Que coñ- era lo que teníais antes? Por que lo que han incluido es un juego totalmente nuevo...
    "Vive y deja Vivir"
    "Estamos la primera mitad de nuestra vida, machacando nuestro cuerpo, haciéndole sufrir.... y la otra mitad, intentando solucionarlo...."

  8. #608
    Maestro Avatar de BruceTimm
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Un early access (y Sony fue más culpable que HG, a mi criterio y eso). Sea como fuere, ahora ha renovado mi interés. A precio accesible, se valorará.
    RIP, Sir Pratchett.

    «¿Me permites una crítica constructiva a la mierda esa que has hecho?»

    «En la primera reunión con él sobre el futuro de Star Wars, George se sintió traicionado» B. Iger.

    «El mal no puede crear nada nuevo, sólo corromper o arruinar lo que las fuerzas del bien han inventado o construido». J.R.R. Tolkien.

    «DEI kills ART. It´s ineffective and actually appears to increase prejudice, not reduce it».

    «Put a chick in it and make her gay and lame». Cartman as K.K.

  9. #609
    Discipline & Hatred Avatar de heroedeleyenda
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Vaya decepción con GOG, todo el mundo jugando ya menos los que lo compramos ahí Y ninguna explicación ni nada

    La verdad, la primera decepción que me he llevado de CD Projekt
    "Una leyenda no es más que un nombre sobreexplotado, uno la cuenta, un segundo la escucha, y un tercero la divulga"

  10. #610
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    A mí ya me ha pasado alguna vez. Es donde más tardan en poner los parches. No se si es culpa de GoG o de la desarrolladora...
    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  11. #611
    sabio Avatar de Dr. Malcolm
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Le he echado un par de horas y la mejora es evidente. Aunque por otro lado, se me ha bugueado de formas creativas demasiadas veces (la pistola empieza a rotar cada vez que cambias de modo, al cielo le salen artefactos, o la cabina de la nave cierra y abre constantemente). Y en PS4 normal petardea un poco más que antes. Necesitan parchear eso, pero ahora mismo el juego vale mucho la pena.
    Sufro de un deplorable exceso de personalidad. :(


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  12. #612
    Discipline & Hatred Avatar de heroedeleyenda
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Cita Iniciado por Liberty Ver mensaje
    A mí ya me ha pasado alguna vez. Es donde más tardan en poner los parches. No se si es culpa de GoG o de la desarrolladora...
    Bueno pero un parche "normal" pues vale, no pasa nada por esperar un día o dos

    Pero algo como esto que se lleva anunciando un mes por todo lo alto y todo el mundo lo está esperando, y que ni den ninguna explicación ni nada, me parece una vergüenza
    "Una leyenda no es más que un nombre sobreexplotado, uno la cuenta, un segundo la escucha, y un tercero la divulga"

  13. #613
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Sí, es verdad. Por lo menos tendría que decir algo GoG, que se retrasa, o la hora que lo van a poner, algo...
    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  14. #614
    Amante de Bella Note Avatar de Ponyo_11
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Sigue mal optimizado para gráficas que no sean super fuertes.

  15. #615
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Bueno, pues ya ha salido en GoG pero... SIN MULTIJUGADOR...

    Han publicado una nota diciendo que sin DRM el multijugador se retrasa hasta final de año...

    A mí me da igual porque no iba a usar el multi (el resto de novedades sí están), pero es un palo MUY GORDO para GoG, y para la credibilidad de los juegos sin DRM. Y no es la primera vez que pasa. Ya me pasó con otro juego que tampoco tenía multijugador.

    Parece que tiene que ver con problemas para gestionar el multijugador a través de GoG (de su software Galaxy), pero la gente que quiera jugar al multi se va a cabrear mucho, y con razón...
    Última edición por Liberty; 25/07/2018 a las 07:39
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  16. #616
    maestro Avatar de Runciter
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Lo he probado de nuevo y la he palmado nada más empezar por acabarse la protección del traje y no encontrar el recurso para activar de nuevo el escudo. No ha cambiado nada, todos los problemas siguen igual, impidiendo que se disfrute del entorno con limitaciones inútiles de recursos. Siempre tocan planetas o bien radiactivos o de temperaturas extremas para que no los puedas explorar o con los recursos necesarios puestos muy lejos para que no te de tiempo de recogerlos.

  17. #617
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Hombre, ese es el atractivo del juego... Estás explorando espacio hostil...

    De todas formas hay varios modos de juego y tienen diferente dificultad, hay un par de ellos muy difíciles... ¿Qué modo de juego has empezado?

    En el modo Normal es bastante asequible. Puede ser un poco duro al principio hasta que mejoras el traje o consigues recursos, pero luego no hay problema, puedes protegerte lo suficiente en cualquier ambiente.

    El modo Supervivencía si es mucho más duro.

    Además también tienes que tener en cuenta el azar... El juego es procedural y si caes en un planeta sin recursos y tu tienes pocos...
    Última edición por Liberty; 25/07/2018 a las 16:30
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  18. #618
    maestro Avatar de Runciter
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    He jugado en el modo normal. El problema que tengo con este juego y lo que me echa para atras siempre es precisamente el comienzo tan poco atractivo y la dificultad que ofrece sin recursos y tener que recorrer un planteta enorme a pie. Cada dos por tres se te acaba el escudo porque siempre toca un planeta hostil al principio. He jugado 6 o 7 partidas nuevas y nunca me ha tocado uno sin temperaturas extremas o toxicidad de algún tipo. Aparte todos han sido muy feos y pelaos de vegetación.
    Que les costaba crear una partida personalizable donde tu puedas elegir si quieres recursos limitados o cuales quieres tener al principio, qué nivel de dificultad quieres o muchos otros más.
    Última edición por Runciter; 25/07/2018 a las 16:51

  19. #619
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Yo he empezado varias partidas y es cierto que al principio es lo más difícil, pero al menos en mi experiencia no es tanto, he sobrevivido siempre sin muchos agobios. Quizá te falte mejorar una parte esencial del traje, asegúrate de que completas todo el tutorial...

    Explora edificios para conseguir planos de mejora del traje y ve a las estaciones espaciales fuera del planeta, allí venden todo tipo de materiales que necesitas para mejorar el traje.
    Última edición por Liberty; 25/07/2018 a las 18:13
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  20. #620
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Como comentaba ayer, la versión de GoG no tendrá multijugador hasta final de año. Es responsabilidad de Hello Games, tiene que integrar el multijugador en Galaxy y es un sistema diferente a Steam, eso exige tiempo.

    Pues bien, pese que no es cosa de ellos, GoG se ha comprometido a devolver el dinero, pagándolo de su bolsillo, dos años después de salir el juego, y aunque hayas jugado 200 horas...

    Tienes que pedir el refund antes del domingo.

    Eso sí lo devuelve como fondos del monedero, pero aún así es un gesto que les honra...

    ¿Héroe lo vas a devolver?

    Yo tengo que reconocer que ayer, con el cabreo, no por la falta de multijugador sino porque no avisaron de nada hasta horas después de que la gente estaba jugando en PS4 y Steam, pedí un refund. Pero no porque lo quería, sino como método de protesta porque no nos habían informado y el parche salió con horas de retraso. Y porque estaba convencido de que después de dos años y 75 horas jugadas, no me lo darían.

    Pero ahora que se han comprometido a devolver el dinero a todo el mundo pagándolo de su bolsillo pese a que no es culpa suya... pues no lo quiero.. Creo que al final (muy al final) han sido honrados, y con eso me vale... Lo que pasa es que ahora no se como pedir que no me hagan el refund...

    Por otro lado... Me devuelven 60€ y me lo pillo en Steam por 27€... Pero no es justo por mi parte, creo... Si lo pagase Hello Games si, pero lo paga GoG que no tiene la culpa...
    Última edición por Liberty; 25/07/2018 a las 22:19
    Jp1138 y heroedeleyenda han agradecido esto.
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  21. #621
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    No, yo no lo devolveré, si tuviera gente con quien jugar pues sí, y lo pillaba en Steam, pero el multijugador me la igual

    Eso sí, mucha gente seguro que se va a aprovechar de esto y lo devolverá porque ya no va a jugar
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  22. #622
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    A mí me acaba de preguntar el servicio técnico si confirmo el refund, y les he dicho que no. Si el dinero lo devolviese Hello Games si lo pediría, pero si lo pone GoG, no es culpa suya. Creo que han sido honrados devolviendo el dinero a todo el mundo, y con eso me vale.
    rortiz77 ha agradecido esto.
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  23. #623
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Bueno aunque te lo devolvieran te lo podrías comprar otra vez igualmente
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  24. #624
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    Ya pero me devolvían 50€ y ahora vale la mitad, tenía la sensación de que le estaba robando a GoG 25€...
    Última edición por Liberty; 26/07/2018 a las 01:54
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  25. #625
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    Predeterminado Re: No Man's Sky

    He estado jugando un rato y no recordaba que fuese tan mal, de 45-55 fps no me sube Y tampoco creo que gráficamente sea un portento
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