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Tema: Call of Duty: Ghosts

  1. #426
    freak Avatar de djsny
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cuando quedamos para jugar?

  2. #427
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Para los que tengan Wii-U, en reviews que he leído parece que esta versión es la mejor (comparando con PS3/X360 me refiero).

    Una de las cosas que más está gustando es que se puede jugar con el nunchuck y el puntero de la Wii, así que lo puedes montar en una escopeta (si quieres, claro) y juegas apuntando a la pantalla...

    nibbler y heroedeleyenda han agradecido esto.
    Sé menos curioso acerca de las personas y más curioso acerca de las ideas -Marie Curie

  3. #428
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Con el Black Ops 2, que esta tirado de precio por fnacs y demás, también se puede hacer lo que comentas de jugar con el wiimando.
    "Una leyenda no es más que un nombre sobreexplotado, uno la cuenta, un segundo la escucha, y un tercero la divulga"

  4. #429
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Sí, es verdad. Pero está bien que sigan usándolo en las novedades. Este juego con la opción de apuntar a la pantalla con una escopeta mientras te mueves libremente con el nunchuk ha cobrado un nuevo interés para mí...

    Caerá en Wii-U cuando esté barato...
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  5. #430
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Después de unas cuantas horas de juego, puedo decir sin ningún género de duda que es el juego con peor respawns que he visto desde que juego a juegos online.

    Leí una de las rutinas que usa este juego para hacerte reaparecer y al parecer siempre busca que reaparezcas entre medias de un compañero tuyo y uno del equipo contrario, con lo que muchas veces se dan situaciones de coña, como que esté con una pared detrás mía y un compañero al lado y uno del equipo contrario, nos salga por detrás, en el hueco que dejábamos mi compañero y yo.

    Que esto funcione así hace que casi cualquier modo que se juegue parezca un todos contra todos, donde tienes que estar atento a todas partes incluso aunque ya las hayas revisado, porque puede respawnear cualquier enemigo.
    nibbler ha agradecido esto.
    50.000 thousand people used to live here, now it´s a ghost town.
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  6. #431
    maestro Avatar de dhanny24
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    De todas formas, el tema de los respawn siempre ha sido así en casi todos los COD que recuerdo. Hasta que no saquen una actualización, seguirá pasando. La verdad es que es un poco desesperante a veces, pero en fin. A ver si lo arreglan pronto.

    Por cierto...

    SE BUSCAN VOLUNTARIOS PARA CLAN "MDVD" (PS3)

  7. #432
    freak Avatar de djsny
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por dhanny24 Ver mensaje
    De todas formas, el tema de los respawn siempre ha sido así en casi todos los COD que recuerdo. Hasta que no saquen una actualización, seguirá pasando. La verdad es que es un poco desesperante a veces, pero en fin. A ver si lo arreglan pronto.

    Por cierto...

    SE BUSCAN VOLUNTARIOS PARA CLAN "MDVD" (PS3)
    Me has agregado?

  8. #433
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Yo no se como agregarme, supongo que el que ha hecho el grupo ha de agregar.

    A las 7 intentare estar conectado, por si alguien quiere jugar.

    También comprare el BF4 pero para la PS4 asi que aun queda una semana larga.
    Que desalentador seria el mundo si solo hiciéramos lo que hace falta.

  9. #434
    maestro Avatar de dhanny24
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por djsny Ver mensaje
    Me has agregado?
    Te he mandado (a ti y a NARUTO) la solicitud de amistad, pero ni idea de como agregaros al CLAN MDVD. He visto que hay una App para ello, pero no me funciona en la Galaxy Tab 3 (y en el móvil, ni de coña, es un sencillo Galaxy Ace).

    Si alguien averigua como se puede hacer, le rogaría me lo dijera.

    Gracias.
    Última edición por dhanny24; 11/11/2013 a las 18:50

  10. #435
    freak Avatar de djsny
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por dhanny24 Ver mensaje
    Te he mandado (a ti y a NARUTO) la solicitud de amistad, pero ni idea de como agregaros al CLAN MDVD. He visto que hay una App para ello, pero no me funciona en la Galaxy Tab 3 (y en el móvil, ni de coña, es un sencillo Galaxy Ace).

    Si alguien averigua como se puede hacer, le rogaría me lo dijera.

    Gracias.
    Vale, lo del clan nose...

  11. #436
    Replicante Avatar de NEXUS6
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por Liberty Ver mensaje
    Para los que tengan Wii-U, en reviews que he leído parece que esta versión es la mejor (comparando con PS3/X360 me refiero).

    Una de las cosas que más está gustando es que se puede jugar con el nunchuck y el puntero de la Wii, así que lo puedes montar en una escopeta (si quieres, claro) y juegas apuntando a la pantalla...
    Cita Iniciado por Liberty Ver mensaje
    Caerá en Wii-U cuando esté barato...
    Liberty afirmando que va a comprar un juego violento, ya se puede acabar el Mundo .

    Cita Iniciado por Caním Ver mensaje
    Después de unas cuantas horas de juego, puedo decir sin ningún género de duda que es el juego con peor respawns que he visto desde que juego a juegos online.
    El del MW3 era muy malo, pero el respawn del Black Ops era peor. No me puedo imaginar cómo será el de éste .

    ¿Hay alguien que haya jugado a la campaña, puede decir que tal está?


  12. #437
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por NEXUS6 Ver mensaje
    Liberty afirmando que va a comprar un juego violento, ya se puede acabar el Mundo .



    El del MW3 era muy malo, pero el respawn del Black Ops era peor. No me puedo imaginar cómo será el de éste .

    ¿Hay alguien que haya jugado a la campaña, puede decir que tal está?
    Yo estoy esperando por si doy el salto a PS4 para pasármela con mejor aspecto gráfico.

    Lo de los Respawns son bastante peores que en el MW3 o en el BOPS.

    Tú puedes tener controlada una habitación para mirar por la ventana...pues si cerca de tu zona hay un enemigo, y otro compañero, te puede renacer un tío detrás tuya.

    Según parece el juego busca donde hay un compañero y un enemigo y pone el respawn del enemigo para que pille entre los dos.
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  13. #438
    The Nightman Cometh Avatar de chimpin
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Ha salido la review en meristation creo y le han cascado un 7.5 en la xbox one lo cual es lógico por la resolución.

    http://www.meristation.com/xbox-one/...-juego/1865743

    De verdad que no me parece un juego nefasto, pero no entiendo que venda tantísimos millones.
    Spoiler Spoiler:

  14. #439
    maestro Avatar de dhanny24
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por chimpin Ver mensaje
    Ha salido la review en meristation creo y le han cascado un 7.5 en la xbox one lo cual es lógico por la resolución.

    http://www.meristation.com/xbox-one/...-juego/1865743

    De verdad que no me parece un juego nefasto, pero no entiendo que venda tantísimos millones.
    Yo si que lo entiendo, y te doy mi opinión al respecto:

    1º - Es un juego que, si te gusta su dinámica (shooter frenético para jugar on-line), es el único que merece la pena entre todos los del mercado. Es más, no tiene competencia, ni se le espera (aunque ojo con Killzone)
    2º - Es un juego que, rara vez, baja de precio, con lo que, cuando sale uno nuevo, la gente no piensa en esperarse a ver si baja dentro de 3 meses, con lo cual, 80 % de ventas desde el primer día.
    3º - Como van a entrega por año, creo que, cuando llevas con él 8 o 10 meses, es cuando empieza a cansar un poco, por lo que un nuevo título (aún sin mejoras aparentes) te da un aliciente a seguir pegando tiros.
    chimpin y Caním han agradecido esto.

  15. #440
    Merodeador de Pripyat. Avatar de Caním
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por dhanny24 Ver mensaje
    Yo si que lo entiendo, y te doy mi opinión al respecto:

    1º - Es un juego que, si te gusta su dinámica (shooter frenético para jugar on-line), es el único que merece la pena entre todos los del mercado. Es más, no tiene competencia, ni se le espera (aunque ojo con Killzone)
    2º - Es un juego que, rara vez, baja de precio, con lo que, cuando sale uno nuevo, la gente no piensa en esperarse a ver si baja dentro de 3 meses, con lo cual, 80 % de ventas desde el primer día.
    3º - Como van a entrega por año, creo que, cuando llevas con él 8 o 10 meses, es cuando empieza a cansar un poco, por lo que un nuevo título (aún sin mejoras aparentes) te da un aliciente a seguir pegando tiros.
    Más o menos pienso igual, incluso lo del Killzone


    Aunque lo de la duración en mi caso no siempre ha sido así.

    Del BOPS 1 y 2 acabé cansado al poco tiempo, sobre todo con el BOPS y acabé pasándome al MW2 y vendiendo el BOPS al poco tiempo. Con el BOPS 2 quizás algo más pero no lo vendí demasiado tarde, pudiendo sacarle pasta y al final acabé jugando al MW3 antes de que saliera un Ghosts al que es muy difícil jugar modos de juego que no sean DPE, Baja Confirmada o modos extremos.
    dhanny24 ha agradecido esto.
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  16. #441
    Senior Member Avatar de Liberty
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Liberty afirmando que va a comprar un juego violento, ya se puede acabar el Mundo
    El 90% de los juegos lo son hoy en día, o pasas por el aro, o no juegas...
    Por otro lado, una cosa son los juegos con violencia realista (casi siempre prescindible y exagerada, pero entendible), y otra los juegos sádicos y enfermizos, que son dos cosas distintas...

    Pero seguro que no querréis entrar otra vez en este debate...
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  17. #442
    Merodeador de Pripyat. Avatar de Caním
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Yo no
    50.000 thousand people used to live here, now it´s a ghost town.
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  18. #443
    recién llegado Avatar de m4lf0y
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por NEXUS6 Ver mensaje
    ¿Hay alguien que haya jugado a la campaña, puede decir que tal está?
    Buenas,

    He jugado la campaña entera del Ghost en PC y he de decirte que mis expectativas eran bajísimas, ya que personalmente creo que la/las campañas MWx es/son increíble/s (creo que es una trilogía, mas que tres campañas distintas).

    Pues bien, estaba equivocado, la campaña te la pasas en cinco o seis horas como mucho (mas o menos en dificultad alta), y me parece una campaña muy divertida, todo adrenalina y con unos detalles gráficos muy buenos (con una buena gráfica todo extra, claro). Al igual que MW, pareces estar viendo una peli, pero en primera persona, me ha gustado.

    Otra cosa que no entiendo es que el 90% de los colegas que se han comprado el Ghost NO SE HAN PASADO LA CAMPAÑA, ni se la piensan pasar........ para matarles...... (que tome nota Activision)

    En el on-line tengo pros y contras, en otro momento lo comento.


    Un saludo, David.
    Liberty, nibbler, aragornn y 1 usuarios han agradecido esto.

  19. #444
    Merodeador de Pripyat. Avatar de Caním
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por m4lf0y Ver mensaje
    Buenas,

    He jugado la campaña entera del Ghost en PC y he de decirte que mis expectativas eran bajísimas, ya que personalmente creo que la/las campañas MWx es/son increíble/s (creo que es una trilogía, mas que tres campañas distintas).

    Pues bien, estaba equivocado, la campaña te la pasas en cinco o seis horas como mucho (mas o menos en dificultad alta), y me parece una campaña muy divertida, todo adrenalina y con unos detalles gráficos muy buenos (con una buena gráfica todo extra, claro). Al igual que MW, pareces estar viendo una peli, pero en primera persona, me ha gustado.

    Otra cosa que no entiendo es que el 90% de los colegas que se han comprado el Ghost NO SE HAN PASADO LA CAMPAÑA, ni se la piensan pasar........ para matarles...... (que tome nota Activision)

    En el on-line tengo pros y contras, en otro momento lo comento.


    Un saludo, David.
    Yo la única campaña que no me he pasado es la del BOPS 2 porque me pareció horrible.
    50.000 thousand people used to live here, now it´s a ghost town.
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  20. #445
    The Nightman Cometh Avatar de chimpin
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por dhanny24 Ver mensaje
    Yo si que lo entiendo, y te doy mi opinión al respecto:

    1º - Es un juego que, si te gusta su dinámica (shooter frenético para jugar on-line), es el único que merece la pena entre todos los del mercado. Es más, no tiene competencia, ni se le espera (aunque ojo con Killzone)
    2º - Es un juego que, rara vez, baja de precio, con lo que, cuando sale uno nuevo, la gente no piensa en esperarse a ver si baja dentro de 3 meses, con lo cual, 80 % de ventas desde el primer día.
    3º - Como van a entrega por año, creo que, cuando llevas con él 8 o 10 meses, es cuando empieza a cansar un poco, por lo que un nuevo título (aún sin mejoras aparentes) te da un aliciente a seguir pegando tiros.
    Son muy buenos puntos y argumentados, pero que a mí me darían para ser como un fifa en ventas y no para que un juego como ghosts esté en pelea por desbancar como el de más ventas al gta V. Más teniendo dlcs que si estás sólo en el online serían como tener un juego nuevo. A eso me refería.
    dhanny24 ha agradecido esto.
    Spoiler Spoiler:

  21. #446
    maestro Avatar de zarai2000
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Call of Duty: Ghosts review update: Xbox One

    While the Xbox One version of Call of Duty: Ghosts has been confirmed by Activision to run at a lower resolution than its PS4 counterpart (720p upscaled to 1080p native, respectively), that numerical difference is less meaningful than you might imagine.


    The two versions look nearly identical. Viewing the Xbox One release next to the PS4 , I had difficulty telling them apart. It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference. The next-gen releases of Call of Duty: Ghosts are so close together that gun to my head, I'd have no confidence in being able to discern which version was which — at least, while the two are standing still.

    suffers from consistent framerate drops on the PS4, especially during multiplayer when action got especially hectic. The Xbox One version suffered no such drops, maintaining a steady 60 frames per second throughout.

    For a multiplayer shooter, framerate consistency is paramount. Given its relative visual parity with the PS4 release, Call of Duty: Ghosts is a more playable, slightly superior (albeit disappointing) game on Xbox One.


    6.5 360
    6.5 PS3

    6.5 PS4
    7.0 xbox one

    http://www.polygon.com/2013/11/5/505...-ghosts-review
    ChuacheFan ha agradecido esto.

  22. #447
    maestro Avatar de zarai2000
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Relax, Call of Duty: Ghosts Looks And Plays Great On Xbox One; I Actually Prefer It

    Before the resolution drama took the internet by storm, I got the chance to spend a considerable amount of time with Call of Duty: Ghosts on Xbox One, and to be perfectly honest, I was shocked to later find out that the game wasn't running in native 1080p. After playing hours upon hours of both the Xbox One and PS4 versions of the game, I honestly could not tell the difference between the two. Granted, they weren't held up next to each other, so a side-by-side comparison might have changed that, but as far as this gamer could tell, the two are virtually indistinguishable.

    In fact, I'd go so far as to say I actually preferred Ghosts on Xbox One. Of course, it all comes down to preference, but I like the staggered stick configuration for first-person shooters, so I naturally gravitated toward the Xbox One controller. If you don't mind the stick layout of the DualShock 4, then by all means go with the PS4 version, but don't let the 1080p mumbo jumbo take precedence over your controller preference.

    In addition, I also thought the experience ran a bit smoother on Xbox One when compared to the PlayStation 4 version, especially during the campaign. Perhaps going with 720p upscaled to 1080p allowed Infinity Ward to craft a slightly better performing game at the cost of a few pixels... I don't know. After all, I'm no tech expert; I can only speak to what I saw with the limited knowledge that I have. I honestly didn't see a difference as far as resolution between the two, despite the difference, so I'm either blind to that sort of thing, or it really is a non-issue.

    In the end, I highly recommend you don't base your Call of Duty: Ghosts purchasing decision on resolution, but rather the controller you prefer for this type of game and where your friends will be. Don't isolate yourself from all your online buds just so you can have the native 1080p version. That's just silly

    http://www.gamerevolution.com/manife...refer-it-22533
    ChuacheFan ha agradecido esto.

  23. #448
    maestro Avatar de dhanny24
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Cita Iniciado por chimpin Ver mensaje
    Son muy buenos puntos y argumentados, pero que a mí me darían para ser como un fifa en ventas y no para que un juego como ghosts esté en pelea por desbancar como el de más ventas al gta V. Más teniendo dlcs que si estás sólo en el online serían como tener un juego nuevo. A eso me refería.
    Está claro que han dado con la gallina de los huevos de oro y la van a explotar al máximo. Tienen un filón con que guste tanto el on-line y está visto que, introduciendo muy poquitos cambios de un año para otro, vuelven a ser líderes de ventas. Pero como tu bien dices, de ahí, a que pelee con GTA V por ser líder de ventas... Es, cuanto menos, llamativo. Y que conste que lo dice alguien que ha jugado GTA V, se lo ha pasado y lo ha vendido para comprar el GHOSTS (y tengo una edad, eh). Pero es que los COD son muy adictivos.

  24. #449
    maestro Avatar de zarai2000
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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Review: Call of Duty: Ghosts (Xbox One)





    Posted by Steve Hannley on 12 Nov 2013




    Note: Portions of this review appeared in our Xbox 360 Review of Call of Duty: Ghosts.

    After moving over a billion dollars worth of Call of Duty: Ghosts copies, Activision is at it again with the Xbox One incarnation of the game. With the PS4 version already available in stores and playable a week earlier, the Xbox One version has its work cut out for it to be the definitive way to experience the multiplayer-centric game. We’ve been able to comfortably experience the game on Microsoft’s next-gen console for tens of hours, trying out all of the modes, getting destroyed and destroying others in multiplayer and comparing it with both the PS4 version and its Xbox 360 second cousin. But first, we begin with some backstory:
    As always, the single player campaign takes a backseat to the multiplayer, but remains for fans who want some online warfare context. In Ghosts, sixty men from tier one teams were sent to face five hundred enemy fighters. Their objective was to save an enemy hospital and keep the occupants alive. For three days, they held their ground, but the enemy numbers were too great, whittling the men down to just fifteen. Facing certain death, they evacuated the hospital under the cover of darkness and then lay in wait under fallen bodies of their comrades as blood poured over them and sand clung to their skin, changing and anointing them. When the enemy drew near, they rose out of the sand and decimated the enemy force. Only one enemy survived, telling the world of a supernatural force known only as “Ghosts.”



    Yes, that’s honestly the backstory and yes, it’s absolutely ridiculous. How did combatant blood turn them into super-soldiers? How could they kill four hundred and ninety-nine enemy fighters after being decimated just hours ago? It’s nonsensical and presents the Ghosts as a supernatural force, when later in the game we learn that they’re just highly trained and experienced soldiers. Nevertheless, after leaving the realm of lunacy, the story shifts to cliches. You play as Logan, who lives a peaceful life with his dad, brother and dog until one day a space laser destroys most of the world, turning it into a post-apocalyptic war-zone. “The Federation” is responsible and quickly rises to powers as they unite South America under one banner and move relentlessly towards the north, standing on the doorstep of America poised to take them over. Luckily, however, they hung tough and were able to fend off the invasion for ten years.

    The story picks up again at this point in the “Brave New World” of Los Angeles, California, with Logan and his family (even the dog!) becoming soldiers, with his dad a commander in the conflict. Although the first few missions and the story itself have tones of a post-apocalyptic game (with a decimated California and things like giant walls surround cities), it morphs into more of a standard warfare game. Basically, don’t expect to see Mad Max doing battle with Lord Humongous. The plot of the game boils down to a fairly standard revenge tale, with plenty of plot twists and double crossing to make sure things are as convoluted as possible. Surprisingly, it was written by Stephan Gaghan, who is the Academy Award winning writer of Traffic. His work could easily be mistaken for a bunch of Infinity Ward developers who watched war movies, smashed all of their cliches together and slapped an Eminem song at the end.

    Of course, as single player is already irrelevant in the eyes of many Call of Duty fans, the story is even moreso, so it doesn’t come at a detriment to the overall package. The gameplay in the single player is a blast, acting as a tour of all of the components and environments one can expect to see in multiplayer, while featuring unique ones of its own. The most touted new feature is that of dogs, which has turned out to be unfairly maligned, as it actually adds an interesting new dynamic. Riley is the only controllable dog and can be sicked on enemies by highlighting them and hitting LB. More importantly, he can be fully controlled by syncing with him. The game shifts into stealth when synced with Riley, allowing enemies to be snuck up on and destroyed without altering their nearby comrades. There’s a few extended sequences where cover and grass must be utilized and enemy patterns must be watched to be successful, which makes for a nice break from the standard action. Plus, pouncing on an enemy as Riley is an awesome thing to experience. Unfortunately, Riley basically disappears around halfway through the game and these dynamics are abandoned. It’s regrettable as besides one other sequence, these are the only source of stealth mechanics.



    There’s some other cool gameplay elements featured like helicopter piloting, tank driving, remote sniping and more. The game’s eighteen missions are spread out over environments including places like Las Vegas, Antarctica, a satellite field, an oil rig and, of course, outer space. There’s two space missions and they’re simultaneously awesome and absurdly out of place. It’s cool simply being in orbit, maneuvering around with a jet pack in space in a Call of Duty game of all things, but their inclusion seems a bit forced as they don’t add much to the game story-wise (no, this isn’t “Call of Duty in Space!”). If there was a multiplayer map included in space, their purpose would become clear, but one doesn’t exist — well, yet, at least. The biggest thing the single player has going for it besides tight gameplay, however, is simply how epic the whole thing feels. Blowing up an oil rig, leaping between speeding train cars and repelling down a skyscraper are just some of the things experienced during the campaign. It’s one of those games that feels like a Hollywood blockbuster in terms of sheer scope.

    All things considered, those who for some reason pick up Ghosts just for the single player will have a fine time, but multiplayer is where things truly shine. There’s over twenty thousand possible character combinations, new tactical player movements, thirty new weapons, the new “Marksman Rifle” weapon class (great for protecting an objective point from range) and twenty new Killstreaks for starters. In Ghosts’ Create-A-Soldier system, various weapon loadouts plus physical soldier appearance can be customized with heads, body types, equipment and, for the first time ever, gender. Loadouts are customized by earning tokens through gaining XP, allocating a budget for your primary and secondary weapon and lethal and tactical equipment — plus all your Perks. The Perks system is more robust than ever before, assigning a set point value to each Perk with a total cap of eight points. This allows players to tailor their Perks to their playstyle, by focusing on speed, handling, stealth, awareness and resistance. New weapons include the Honey Badger, SC-2010, Vector CRB and IA-2. The Honey Badger is an especially wonderful addition and has become my personal go-to weapon. New equipment includes Thermobaric Grenades, Canister Bombs and the 9-Bang.



    Ghosts
    brings back fan-favorite modes including Team Deathmatch, Free for All, Domination, Kill Confirmed, Search & Destroy and Infected, while adding several more. Cranked is likely the centerpiece of these new modes, which grants new abilities as kills are made — the twist? A countdown clock starts after a kill and will explode the player if it reaches zero. Not only is this inherently grand, but adds a twist on the game that promotes non-stop action and makes camping near-impossible. Darting around frantically as your timer is about to reach zero looking for someone to kill is a hoot and will make many players rethink their strategies. Search & Rescue is a slight revision of Search & Destroy, allowing players to be revived if their dog tags are picked up by a teammate, instead of simply being out for the round once killed. It adds a little bit of spice for those who get frustrated sitting on the sidelines because of one dumb mistake. Similar to Kill Confirmed, Grind is a game mode that challenges players to recover enemy dog tags and score them at objective markers via three areas called “banks” strewn throughout the map. This adds a bit of strategy to the proceedings as you have to be more protective after racking up kills.

    Hunted is an interesting mode where players are separated into two teams and have to defeat the opposing team with limited weaponry. Players begin with just a low-ammo pistol upon spawning and must grab other weapons from either slain enemies or incoming air drops that dole out five random weapons. This means that players have no control over what weapon they use, sometimes having a sniper rifle and sometimes a rocket launcher. This is a nice twist for those who normally use the same weapon every match. A take on Capture the Flag, Blitz is one of my favorite new modes. In this mode, players start on opposite sides of the map and have to reach the opposing goal to score a point. As opposing players are trying to do the same, your goal must be defended against. The first team to reach sixteen points wins the game and sides switch at halftime. It’s basically a violent take on football and is one of those modes that is especially fun to play with dedicated teams as effective football-like strategy must be used to be successful.



    There are fourteen maps to start with including Strikezone, Sovereign, Overlord, Tremor, Octane, Chasm, Whiteout and more. There’s really not a turkey in the bunch with some expertly designed maps that prove both challenging and fun to properly learn. The majority of maps are bombed-out cityscapes or military installations, which works for the series, but there are some unique ones as well. Whiteout is an Alaskan fishing outpost with rough terrain, Flooded features the aftermath of a destroyed dam and Stonehaven is a ruined castle in the Scottish highlands. There’s also dynamically designed maps such as Strikezone, which gets literally blown up, and Octane (a personal favorite) that features a gas station that explodes, altering the layout of the map. Although none of them are particuarlly huge in nature, they all fit the modes well and are a blast to, well, blast through.

    A not-so-secret mode named Extinction is also included, which was supposedly meant to be a surprise for players at launch before being leaked. Sort of a “Horde” mode, Extinction allows one to four players to take to action cooperatively as they stop an alien invasion. That’s right, aliens are now a part of Call of Duty and boy are they a nuisance. Set in a small town, the mode has players strategically placing drills to kill the enemy menace as they pop out and try to destroy it. The game continues until either a drill or a player is killed. Once a player’s health drops to zero, they fall to the ground and must be revived in thirty seconds or die and end the mode. It’s fairly easy to get through at first, but gets insanely harder as it goes on. Extinction is not the kind of mode that you can play online with randoms, as it takes precise cooperation to be effective. I played the mode locally with three other experienced players for nearly four hours and we were unable to reach the end (and the mode does eventually end). It’s incredibly additicve, however, and even though it’s the same scenario every time, it’s hard to walk away when you’re making slightly more progress every round.

    Ghosts already looked great on current-gen consoles, but it shines on Xbox One. Everything looks basically the same, expect the Xbox One version is highly defined, rich and runs like a beast. There’s been rumblings lately, seemingly confirmed by Activision, that the One version is rendered at 720p while the PS4 version is rendered at 1080p. While this is disappointing at first glance, make no mistake: Ghosts looks beautiful on Xbox One. I’ve played the game for around forty hours on the console and rarely had a problem with slowdown, never had freezing issues and the Xbox One simply handled it like a champ. I’ll need more time with the PS4 version to make a definitive statement on which plays better, but regardless of who ultimately gets the edge, it’s completely unfair to malign the Xbox One version for not measuring up to the PS4. The game simply looks and feels right on the Xbox One, no thanks in part to its controller which proves superior playing the game.



    Closing Comments:

    Call of Duty: Ghosts is a stunner on Xbox One. It may not be the flagship title to demo in hopes of proving how superior next-gen gaming is to current-gen, but it’s one of the finer looking launch titles on the console. The differences in quality will be instantly apparent to devoted players of the franchise and the Xbox One controller feels like it was built for the game. I haven’t had enough time with the PS4 version to declare this the definitive version, but at this point it’s my version of choice. While Ghosts is superb on the Xbox 360, future Xbox One owners would do themselves a great disservice for not investing (or upgrading to) this versión.


    Version Reviewed: Xbox One

    http://www.hardcoregamer.com/2013/11...box-one/61727/
    Última edición por zarai2000; 12/11/2013 a las 20:55
    ChuacheFan ha agradecido esto.

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    Predeterminado Re: Call of Duty: Ghosts

    Sorry, no me entero de ná , no tengo ni zorra idea de inglés . ¿Podríais decir así por encima lo que dicen de la versión de One?

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